Wednesday, March 28, 2012

U-TURN!!!!!!!!!

Perghhh!!Benda u-turn nie boleh buat jiwa aku SASAU..Nak tau cite..Peristiwa nie jadi masa aku nak hantar roommate aku balik umah.In other words aku antar dia pergi Larkinlah..tak kan aku hantar dia balik Pahang.Untuk makluman, roommate aku orang Pahang.Nak dijadikan cite..dalam pada aku n da geng nak anta kak syud pergi Larkin, kitorang SESAT!!Korang tau ape tu sesat?kalau tak tau sila rujuk kamus dewan bahasa dan pustaka.Masa tu yang pergi hantar kak syud ialah aku, Dayah Abdullah a.k.a kembar aku dan Nadia Samsudin a.k.a si downloader.Kitorang punya la semangat gila nak pergi hantar sampaikan tak sedar yang takde sorang pun dari kitorang yang tau jalan..perghh..nie namanya kerja gila!!!Mula-mula aku ingat si downloader tu tau jalan nak gi larkin tapi bila tanya..ko tau pe jawapan si Nadia tu?Dia cakap dia TAK PERNAH pergi Larkin!!Adoi mak ai..memang time tu aku rasa macam nak letupkan diri je..Tapi dah alang-alang kitorang teruskan je jalan sebab yakin ngan Johor punyer papan tanda.Ingat boleh ar sampai sebelum pukul 3 ptg.tapi hmm..hampeh jer..kitorang sampai 30 minit lepas tu.

Kitorang sesat sampai ke Pasir Gudang. Yang buat aku betul-batul terasa sasau sangat bila kitorang U-TURN 4 KALI kat Pasir Gudang.EMPAT KALI!!! Yang Johor nie pun satu..yang banyak simpang tu pe hal?Dah la tu tak de papan tanda dan paling buat aku berasap apsal tu tempat nak u-turn dia jauh sangat???

No comments:

Post a Comment